meer uit advertenties halen

Haal meer uit online advertenties: 5 tips voor succesvolle campagnes

Als jij bent zoals de meeste ondernemers, wil je het maximale uit je online advertentiecampagnes halen. Wie wil er immers niet meer leads en omzet? Maar goede resultaten halen uit je online advertenties is niet altijd eenvoudig. Met zoveel verschillende factoren om rekening mee te houden – van doelgroep tot advertentietekst tot budget – kan … Lees meer

Microsoft Bing Ads verbinden aan Looker Studio

Microsoft Bing Ads gebruiken in Google Looker Studio

Het integreren van data uit Microsoft Ads (voorheen Bing Ads) met Looker Studio (voorheen Google Data Studio) is een ideale manier om je data op een overzichtelijke manier te visualiseren en te analyseren. Met Looker Studio kunnen je als gebruiker je dashboards aanpassen en zelf beheren, zodat je snel en efficiënt nieuwe inzichten opdoet. Het … Lees meer

Beste Google Ads sneltoetsen

Google Ads sneltoetsen om sneller door accounts te navigeren

Sneltoetsen zijn een combinatie van toetsen die je gebruikt om een ​​taak uit te voeren in een softwareprogramma. Door op een toets of een combinatie van toetsen te drukken, kun je snel dingen doen waarvoor je normaal gesproken meerdere klikken nodig hebt. Dit bespaart je tijd bij het aanpassen van instellingen of het controleren van … Lees meer

Categorieën SEA
Max CPC wijzigen bij doel CPA in Google Adwords

Maximale CPC instellen binnen Doel CPA en Doel ROAS biedstrategie

Als Google Ads specialist wil je zoveel mogelijk controle houden over je advertenties en campagnes. Helaas heb je normaal gesproken geen invloed op de maximale CPC wanneer je de automatische biedstrategieën Doel CPA en Doel ROAS gebruikt voor jouw campagnes. Je stelt bij deze strategieën een doelkosten per conversie of een gewenste ROAS in. Google … Lees meer

Categorieën SEA
google ads data sheets

Hoe kun je Google Ads data in Google Sheets krijgen?

Als je veel Google Ads-campagnes en -accounts beheert, vraag je je misschien af ​​hoe je gemakkelijk en op regelmatige basis Google Ads-gegevens naar Google Spreadsheets kunt krijgen. Zo zijn je rapportages sneller en kun je ze probleemloos laten verlopen. Idealiter heb je er zelfs helemaal geen omkijken meer naar. Dit artikel behandelt 4 opties om … Lees meer

automatiseren marketing rapoorten sheets

Analytics en advertentiedata automatiseren in Google Sheets

Ben je ooit gefrustreerd geweest dat je jouw marketing- of advertentiedata van meerdere platformen moest halen, zodat je deze op één plek in een spreadsheet kon analyseren? En er zijn tegenwoordig nogal wat platformen: Google Analytics, PPC data, Search Console, Social Media data en nog veel meer. Misschien werk je wel constant aan handmatige rapporten … Lees meer