Meteen naar de inhoud

Nieuws

Hoe schrijven wij in 2030?

Het bericht Hoe schrijven wij in 2030? verscheen eerst op Marketingfacts.

Maximale groei? Zorg ervoor dat je business schaalbaar blijft

Vertegenwoordigers zijn altijd het gezicht geweest van de groothandels, maar inmiddels is er voor hen geen ontkomen meer aan om te digitaliseren en te starten met e-commerce. De ontwikkelingen volgen zich in rap tempo op, maar hoe houd je die bij? En hoe houd je je e-commerce-landschap schaalbaar? In dit artikel lees je 7 tips!

Marketeers kunnen zenden als de beste, maar luisteren…?

De belangrijkste eigenschap is: kunnen luisteren. Nee, dit is geen prijswinnende relatietip uit de Libelle van 30 jaar geleden. Het is een advies aan marketeers die nog steeds denken dat onderbuik of vingertoppen een serieuze bron zijn voor campagnes. Zonder de mening en feedback van klanten mis je een belangrijke basis voor succes.  Vraag het

Stop met dashboard-fetisjisme: zo meet je marketing-succes

Hoeveel leads hebben we de afgelopen maand binnengehaald? Hoeveel SQL’s? En wat is de split tussen inbound en outbound? Voor marketeers vragen die maandelijks tijdens de reviews terugkeren. Maar het meten van marketing-succes is lastig. Daarom hebben we bepaalde metrics leidend gemaakt. Het is verleidelijk hiervoor steeds dezelfde data op te graven. Maar dit soort

Zo maak je een Meta Advantage+ Shopping-campagne

De nieuwste update van Meta is een geweldige manier om gemakkelijk een Shopping-campagne te draaien. Met de hulp van AI-optimalisatie is het mogelijk om jouw verkoop te stimuleren. Op 15 augustus rolde Meta de nieuwe campagnestructuur uit voor e-commercebedrijven.* In dit artikel leer je hoe jij een Advantage+ Shopping-campagne kunt draaien en hoe Meta haar

Wat betekent duplicate content voor de vindbaarheid van je website?

In de wereld van SEO is het nog altijd een onderwerp van discussie: duplicate content. Met andere woorden, dezelfde content op twee pagina’s van één of twee verschillende websites. Wat valt er precies onder en wat niet? Welke problemen kan het opleveren voor de vindbaarheid van je website? En hoe kun je dit voorkomen? In

Dark social op LinkedIn: van black box naar inzicht in je doelgroep [6 tips]

LinkedIn. Een onuitputtelijke bron om kwalitatieve informatie, ontroerende authentieke verhalen, levens- en ondernemerslessen te consumeren. Een mooi strijdtoneel om boeiende discussies te voeren. Maar bovenal een platform dat je voedt met data om te gebruiken in je digitale marketingstrategie. Alleen moeten we ons nou wel blindstaren op deze data? Of zit er een schaduwkant aan