Meteen naar de inhoud

Nieuws

Test driving the new Bing

Test driving the new Bing

I got early access to the new ChatGPT integrated Bing browser and decided to test it out.
The post Test driving the new Bing appeared first on Search Engine Land.

Will the new Bing create more opportunities for advertisers? Maybe

Will the new Bing create more opportunities for advertisers? Maybe

The placement of ad results won’t change right now, but there could be an opportunity in the future to incorporate them into the AI results.
The post Will the new Bing create more opportunities for advertisers? Maybe appeared first on Search Engine Land.

Bard is de nieuwe AI van Google: dit is alles wat je moet weten

Bard is de nieuwe AI van Google: dit is alles wat je moet weten

Kunstmatige intelligentie is aan de laatste weken en daarbij kan Google niet achterblijven. Recent kwam het al met een AI die van tekst muziek kan maken en nu is er Bard, een soort ChatGPT van Google. Je kunt Bard alles vragen en het komt vanzelf met antwoorden op de proppen.

Wat is de CTR van topposities in Google? Dit onderzoek geeft je inzicht

Wat is de CTR van topposities in Google? Dit onderzoek geeft je inzicht

Heeft het nog wel zin om veel tijd en aandacht in SEO (zoekmachineoptimalisatie) te steken? Rich snippets, featured snippets, mensen vragen ook, afbeeldingen, lokale bedrijfsresultaten, grafieken, sitelinks, advertenties… en zo zijn er nog veel meer features voor de SERP (zoekresultatenpagina). Hoeveel klikken leveren een nummer-1-positie je eigenlijk nog op? Door ons onderzoek kunnen we een

Maak nu de overstap naar Google Analytics 4: dit zijn de nieuwste updates

Maak nu de overstap naar Google Analytics 4: dit zijn de nieuwste updates

Het einde is in zicht: Google Analytics stopt met de gratis versie, ook wel bekend als Universal Analytics (UA). Vanaf 1 juli 2023 komt er geen nieuwe data binnen in je Universal Analytics-account en moet je overgestapt zijn naar Google Analytics 4 (GA4). Denk nu niet dat je nog wel even de tijd hebt. Het

Big Publishers Concerned With AI Powered Search From Google & Bing

Big Publishers Concerned With AI Powered Search From Google & Bing

It is somewhat satisfying to see non-SEOs dig deeper into how search is changing at Google and Bing and to hear the concerns they have about these changes. We covered your concerns as SEOs and publishers a week ago but now the big publishers are voicing their concerns around AI-search and what it means for publishers.